Winne the Pooh was my inspiration ;)


Gdy byłam mała uwielbiałam bajkę Kubusia Puchatka... ciąglę się śmieję, że to właśnie dlatego teraz nie mogę się oprzeć żadnemu misiowemu płaszczowi *.* Ten ze zdjęcia w brązowym kolorze znalazłam na stronie Lovelywholesale.com - i jest boski, idealny na chłodne dni ❤ Dziś postawiłam na kompletną swobodę, więc na nogach mam śliczne ocieplane traperki ze sklepu Renee.pl a na ramieniu mam wygodną torebkę damską w kolorze cognac. Jest to praktyczna listonoszka z kolekcji Bag Street, wykonana z wysokogatunkowej i miłej w dotyku skóry syntetycznej. Znaleziona w sklepie Supergalanteria.pl :) Spodnie zdobione perłami mam z NA-KD.com, a na ręce zegarek z najnowszej kolekcji niemieckiej marki Lilienthal Berlin. Uwielbiam ich zegarki, są minimalistyczne i bardzo eleganckie zarazem ❤ Pozdrowionka! :*


When I was a little girl, I loved the tale of Winnie the Pooh... I'm laughing, that's why I can not miss in shop any bear coat now *.* I've found this brown-colored furry coat in the photo on the website Lovelywholesale.com - and it's divine, perfect for cold days ❤ Today I've put a lot of comfy so on my feet I've got lovely, warm trappers from the Renee.pl store on my legs. I've dressed cognac handbag on my shoulder. This is a practical postman bag from the Bag Street collection, made of high quality and pleasant to touch synthetic leather. Found in the Supergalanteria.pl store :) On the top I'm wearing  my black  graphic crop tee shirt from Rosegal Pants decorated with pearls I have from NA-KD.com, and on the hand there's watch from the latest collection of the German brand Lilienthal Berlin. I love their watches, they are minimalistic and very elegant ❤Fits perfectly with every outfit. Kisses! :*


Torebka | Handbag: Supergalanteria.pl
Misiowy płaszcz | Furry coat: Lovelywholesale.com 
Zegarek | Watch: Lilienthal Berlin
Buty | Shoes: Renee.pl
T-shirt: Rosegal
Spodnie | Denim: NA-KD.com











Ostatnio znalazłam fajny sklep z ubraniami Dresshead.com gdzie może Wam wpadnie w oko piękny płaszcz lub jakaś marynarka damska? :) 

Klik ➡ DRESSHEAD.COM


3 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.