Romper



Hej Kochani! :* Nie wiem jak u Was, ale od kilku dni pogoda na Śląsku nas nie rozpieszcza :( Myślę, że tym bardziej to świetna okazja, żeby zaproponować Wam trochę "cieplejszy" outfit na dzień jak ten. Macie w swojej szafie choć jeden kombinezon? :)

Ja długo się przed nim opierałam aż w końcu kupiłam i na dzień dzisiejszy mam w swojej szafie już dwa, ha! :D Okazuje się, że są bardzo wygodne i nawet przy takiej biodrzastej sylwetce jak moja się sprawdza. W każdym bądź razie nie czuję się, bym wygląda w nim jak jakaś "bambaryła" :D BO JAK TAK WYGLĄDAM TO POWIEDZCIE! Wtedy będzie szast prast i więcej go nie założę. W końcu tak się robi, gdy od koleżanki usłyszy się słowa krytyki hihihi :D Do tego ślicznego kombinezonu ze sklepu Zaful założyłam krótki szary t-shirt, nie trudno się domyślić że to z powodu głębokiego dekoltu ;) Dodatki w pudrowym różu idealnie tutaj spasowały! ❤ Buty sportowe BigStar są ze sklepu Silesia Jeans, ale znajdziecie je również online na stronie bluestilo.com Nie mogło też zabraknąć torebki w kolorze jasnego różu, idealna na wypad za miasto torebeczka Manzana ❤ 

PODOBA WAM SIĘ STYLIZACJA? A MOŻE MACIE NA NIĄ INNY POMYSŁ? :)







Kombinezon | Romper: Zaful
Buty | Shoes: Bigstar (www.bluestilo.pl)
Zegarek | Watch: Henry London
Okulary | Sunnies: Hawkersco.com
Torebka | Handbag: 

3 komentarze :

  1. Ojj Kochana w Belgii pogoda też mnie nie rozpieszcza... praktycznie od lipca caly czas pochmurno i deszcze :/
    Co do zestawu to bomba! I ten print ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie połączyłaś ten kombinezon z t-shirtem:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny masz ten kombinezon, świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.