Faux fur


Hej Kochani! Ostatnio podczas robienia wiosennych porządków w szafie znalazłam coś pięknego. Tak, mowa tu o futerku, które widzicie na zdjęciu :)

Wisiało sobie w szafie jeszcze z metką! Po prostu zapomniałam, że kupiłam je na zeszłorocznych wyprzedażach, ups... Jest z Bershki i odkąd wyciągnęłam go z mojej głębooookiej szafy jestem w nim zakochana, bo nadaje pazurka każdej stylizacji. Najlepiej komponuje się z jeansem <3 I muszę przyznać, że nadzwyczajnie się ucieszyłam, gdy na zewnątrz zrobiło się troszkę chłodniej, bo mogę się w nim polansować niczym Bijons, haha :D Ok, futerko jest numerem jeden stylizacji, ale by uzyskać bardziej elegancki efekt dodałam nieco złota. Jednym z moich ulubionych dodatków jest tutaj złota opaska z listkami z www.bornprettystore.com Jest cudowna! A mają tam jeszcze wiele więcej zjawiskowych akcesoriów do włosów i nie tylko ;) Idealnie pasuje do różnych upięć włosów. Wcześniej nie nosiłam, żadnych dodatków we włosach (teraz się zastanawiam dlaczego :D), ale coraz bardziej się do nich przekonuję <3 Miłego oglądania zdjęć :*


| Hi guys! Recently, when I did spring cleaning of my wardrobe I found something amazing. Of course it's faux fur which you can see in the photos below :)

It was hanging there from last year, since I bought it on midseason sale. It was there with a label yet, haha. It's from Bershka shop and since I pulled it out of my closet I felt in love in it. It gives claw to my every look <3 To make this outfit more elegant I add a lot of gold additions. One of my faves in this look is stylish gold hair band with leaves <3 It's from www.bornprettystore.com . They have a lots of stunning accessories to hair and other beauty&makeup sets <3 I'd recommend you this page for mini-shopping :) I have never wearing hair accessories, but now I know it must be changed! :) Enjoy watching photos :*
















Futerko | Faux fur: Bershka

Biała bluzka | White blouse: Bershka
Opaska do włosów | Hair band: 


Buty | Boots: SinSay

Spodnie | Jeans: Bershka
Plecak | Bagpack: New Yorker
Pierścionki | Rings: H&M 
Bransoletka | Bracelet: Apart
Naszyjnik | Necklace: YES

21 komentarzy :

  1. śliczna stylizacja, i świetne dodatki z BPS :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja rewelacyjna i ta opaska przepiękna ;) Jeśli chodzi o książkę RLM o którą ostatnio pytałaś. Szczerze m, ponieważ nie mówiąc trudno mi powiedzieć czy jest więcej niż na kanale, ponieważ wszystkich filmów Ewy nie oglądałam, aczkolwiek wydaje mi się, że zawsze jest jakaś różnica pomiędzy filmami a książką, więc tak czy inaczej polecam zakupić. Wszystko jest w niej ładnie, przejrzyście opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, ostatnie zdjęcie najlepsze! :) Muszę sobie koniecznie sprawić takie pierścionki, bo poluję na nie od dawna. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jak zwykle zwracasz uwagę na detale :D Nie wiedziałam szczerze mówiąc, że detale to połowa sukcesu stylizacji :) Kupuj, kupuj, bo są mega <3 Pozdrowionka :*

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia! :) Jestem pod wrażeniem stylizacji, wszystko wygląda razem cudnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem za futerkami (nawet sztucznymi), ale tutaj wygladasz bardzo fajnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy je włożysz i poczujesz jakie daje ciepełko w zimie to myślę, że się przekonasz :D Dziękuję! :* Też pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Jak zawsze piękna i perfekcyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Taki z pazurem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so classy. Love the coat! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mogłaś zapomnieć o takim cudeńku? Ja bym chyba nawet spać w nim chodziła :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no widzisz a jednak się da :D Pozdrowionka :*

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.