Swimming and fun.


Zrywam z tą pogodą, która jest teraz w Polsce! Odpływam mentalnie na grecką wyspę Samos...mam teraz wakacje, cieplutkie słoneczko, morze, piękne widoki i zdjęcia, bo tylko to zostało po wakacjach... :( 

Kto wybiera się tam ze mną? Do krainy wiecznego słońca, brązowej opalenizny i all inclusive? No dobra, może z tym all inclusive przesadziłam. Do dziś moja sylwetka nie może się po tym otrząsnąć. Przez to muszę robić 50 brzuszków więcej niż zwykle! (ps. bo wcześniej nie robiłam żadnych hahaha :D) I nie wstydzę się mojego basiora na niektórych z tych zdjeć, w końcu każda zdrowa dziewczyna może mieć lepsze i "gorsze dni figurowe" :D  Może te zdjęcia zainspirują Was do zajrzenia do Waszych folderów ze zdjęciami z wakacji i by troszkę potęsknić za latem <3 Miłego oglądania :*



| I break with this horrible weather, which in Poland is now! I'm spacing to greek island Samos...I'm having holidays, hot sun, sea and breathtaking views now, because I've got only that after my holidays... :(

Who is dreaming about it with me? About the land of milk and honey, golden sun kissed skin and all inclusive? Ok, I went overboard on that all inclusive. I have to do sit-ups till day after that! :D I'm leaving you with all this photos from Samos and I hope I've inspired you to sort through your files with photos from your holidays :* 




























10 komentarzy :

  1. Tez bym chetnie wybrala sie na taki urlop :<
    Mam dosc tego zimna i mojego miasta :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeju jaaka cudowna pogoda,śliczne zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zatęskniłam za latem, ale już niedługo ono nadejdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak patrzę na te zdjęcia i patrzę i naprawdę się rozmarzyłam - nawet chwilami się poczułam, jakbym tam była :D Naprawdę wspaniała pamiątka :) A wakacje zbliżają się coraz wielkimi krokami, a ja już w ogóle nie potrafię się ich doczekać szczególnie, że już w zeszłym roku nigdzie nie polecieliśmy :( I poklikałam w linki z następnego postu :) Przesyłam buziaki :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie dziwię Ci się, że też już czekasz z utęsknieniem :* Na szczęście można zawsze zrobić zdjęcia i jak jest szaro-buro to wracać do tych folderów i przeglądać godzinami <3 Tak się cieszę czasem, że wynaleziono aparat <3 Ewcia, w tym roku już pewnie gdzieś się wybierzesz w ciepłe kraje, co? :* A jakby coś, to chętnie wezmę Cię z sobą w walizce :D

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.