Our birthday girl


Wczoraj moja siostra obchodziła 16 urodziny, więc spędziłam całe popołudnie na obżeraniu się ciastkami, pogaduszkach z jej gośćmi oraz pomaganiu mojej mamie w przygotowywaniu jedzenia dla gości. Ciągle nie mogę w to uwierzyć, że Klaudia tak szybko rośnie. 

Dla mnie jest wciąż tą małą siostrzyczką z totalnym nieładem na głowie, prawieże blond włosami i z dziwnym zamiłowaniem do mody typu: latanie z gołym tyłkiem i ubranym tylko t-shirtem, haha, spokojnie! To było gdy miała jakieś 2 albo 3 latka, ale wciąż uwielbiamy jej przypominać o tym dziwnym hobby z młodości :D Specjalnie dla Klaudii na urodziny upiekłam też ciasto niespodziankę. Był to tort czekoladowy z racji, że wręcz kocha czekoladę. Niespodzianka chyba się udała ;) To był świetny dzień i musicie mi przyznać, że nasza Birthday Girl wyglądała wtedy przepięknie <3



| Yesterday my sister had 16th birthday, so I spent all my afternoon on eating cake, meeting with guests and helping my mother in preparations of food in the kitchen. All the time I can't believe my sister is so fast geting old. For me she is all the time the same little girl with messy, almost blonde hair, with strange fashion habit as running naked from the waist down and wearing t-shirt only, haha. It was her the most popular hobby when she was 2 or 3 yo. Now it's funny when we remind her about it :D Specially for Klaudia's birthday party I've baked the chocolate birthday cake. It was my little surprise for her, moreover she loves chocolate :) It was great day and you have to admit she was so pretty birthday girl <3








11 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.