Bowling WEDNESDAY


Hej Kochani! :* Dzisiaj spędziłam popołudnie na grze w kręgle. Zrobiliśmy sobie taki mini weekend w środku tygodnia :D Ubawiliśmy się jak nigdy, bo już dawno nie mieliśmy okazji być całą rodzinką na kręglach i coś czuję, że właśnie dlatego, że ostatnio grałam hoho dawno temu to jutro będzie mnie boleć ręka z zakwasów :D I ponadto! Wszystko się wydało...całe życie myślałam, że jestem mistrzem gry w kręgle, a tu się okazało że moje umiejętności...kończą się na Xbox'ie <smuteczek> :D Mam nadzieję, że Wam wtorek miną tak samo fajnie jak mnie! :*

| Hi Guys! Today I spent my afternoon on bowling with my family. We made a little weekend in the middle of the week <3 We had a lots of fun, but I think my hand will hurt me tomorrow, haha :D And moreover! All my life I though that I'm master of bowling, but unfortunately my good skills go out playing on xbox, hahaha :D







15 komentarzy :

  1. Musiało być wesoło, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kręgle :)
    Bardzo ładna dziewczyna z Ciebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :* Też pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  3. Tez mialam pisac, ze bardzo ladna z Ciebie kobieta :-)
    A co do kregli, zazdroszcze Ci takiego popoludnia... Ciesz sie poki mozesz z takich chwil.
    Ja niemoge doczekac sie weekendu zeby troche odpoczac od pracy ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie piękne komplementy! :* Oj cieszę się każdą wolną chwilą między jednymi zajęciami na uczelni, a drugimi :D Spokojnie Kochana, weekend tuż tuż, więc w końcu sobie odpoczniesz :) Pozdrowionka! :*

      Usuń
  4. Nie wiem czemu, ale jakoś nie kręcą mnie kręgle. Wolę np w bilarda pograć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli :) Przy kręglach trzeba mieć silną rękę, żeby nie odpaść po pierwszej rundzie :D a w bilardzie jest potrzebny mniejszy nakład siły, ale za to precyzyjne oko ;)

      Usuń
    2. Jak kto woli :) Przy kręglach trzeba mieć silną rękę, żeby nie odpaść po pierwszej rundzie :D a w bilardzie jest potrzebny mniejszy nakład siły, ale za to precyzyjne oko ;)

      Usuń
  5. Nie znoszę kręgli :D dlatego, że nie umiem ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie grałam w kręgle, ale mam chęć wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować, może akurat Ci się spodoba! :* Jak będziesz w pobliżu to chętnie z Tobą pogram :D Pozdrowionka! :*

      Usuń
  7. Kurczę, pomyśleć że nigdy nie miałam okazji pograć w kręgle ;) Widać, że udane popołudnie było :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.