Before Easter



Choć dzisiaj jest już Wielkanoc, to wczorajszy dzień spędziłam prawie cały jeżdżąc po centrach handlowych. Nie wiem jak jest u Was, ale my z rodzinką robimy sobie małe upominiki także "na Zająca".


Zazwyczaj kupowanie prezentów doprowadza mnie do szału, bo w sklepach jest dużo ludzi, a lampy jarzeniówki krzywdzą moje oczy, a na sam koniec od tego wszystkiego kręci mi się w głowie <3 Ale za to uwielbiam robić zakupy w jednym z nielicznych centr handlowych jakie jest Fashion House w Sosnowcu, dlatego chciałam się podzielić z Wami fotkami z kolejnego tam wypadu. Jest to dość niezwykłe miejsce bo po pierwsze: większość markowych sklepów ma MEGA WYPRZEDAŻE prawie cały rok <3 Po drugie, choć całość jest pod zadaszeniem, dzięki czemu można poczuć się tam jakby chodziło się po jednej z ekskluzywnych dzielnic ze sklepami. W środku uliczki są wybrukowane, witryny wyglądają jak z Notting Hill. A po trzecie, zawsze wychodzę stamtąd z uśmiechem, z markowymi ubraniami i świadomością, że nie przepłaciłam. Tak też było tym razem, kupiłam wszystko co chciałam ;) Pewnie pochwalę się tym w którymś z postów :D Wesołych Świąt Kochani! :*


| Although today is Easter, I spent all my day on shopping yesterday. I don't know, what traditions is in your family, but we buy little gifts to exchange ourselves. I went on shopping to the Fashion House CC in Sosnowiec in Silesia. I love this place, because all shops looks like from Notting Hill district. We walk the paved path and most of exclusive brands there have huge sales all year. When I go there I've never leave this place with empty hands. So it was this time, I bought a lots of beautiful gifts for my family and I hope they would like it ;) Happy Easter my Sweety! :*






4 komentarze :

  1. Jak byłam młodsza to zawsze szukałam ukrytych prezentów po ogródku ;) A z rodzinką to aktualnie nie robimy sobie żadnych upominków. I pierwszy raz słyszę o tym centrum handlowym, wygląda tam świetnie :) Może tam miałabym większą cierpliwość do zakupów ;P Pozdrawiam cieplutko i Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely pics dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Zająca dużo mniejsze upominki, niz na Boze Narodzenie - zwykle w sumie nic takiego nie oczekuje :) wesolego ostatniego dnia Swiat :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie tam w Sosnowcu. Mam nadzieję, że miło spędziłaś święta ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.