Sandina w GLAMOUR




Ostatnio w poście z backstage'u sesji dla Levi's wspomniałam, że po 9-tym listopada wydarzy się coś ważnego w moim życiu. Tadaaaam! Mogę się pochwalić publikacją zdjęcia z moją twarzą (w sumie moje nogi i ręce też tam są :D) w Glamour!




Wzięłam z sobą moją najlepszą przyjaciółkę, a zarazem siostrę - Klaudię <3 (choć czasem jak mnie wnerwi to zastanawiam się czy dobrze zrobiłam...żarcik :D ) Głównym zamysłem sesji było ukazanie jeansów z serii LOT700 jako idealnie leżących na każdej kobiecej sylwetce. Musicie przyznać, że faktycznie wyglądają one genialnie zarówno na takim chudzielcu jak Klaudia i też całkiem nieźle na mojej biodrzastej figurze niczym u małego słoniątka :D Levi's y jak najbardziej spełniły swoją rolę, bo poczułyśmy się w nich niesamowicie kobieco, a w dodatku dzięki nim możemy z Klaudią wpisać ten dzień do kalendarza jako jeden z tych, który pamięta się do końca życia...



Z reszta, przekonacie się o tym czytając cały artykuł na platformie GLAMOUR , w którym znajdziecie pozostałe uczestniczki sesji: piękne, pełne energii kobiety, które bardzo dobrze wspominam i dodatkowo dowiecie się co odważę się zrobić zarówno ja, jak i pozostałe uczestniczki po raz pierwszy w nowych Levi's ach! :) 



Zapraszam do lektury! :*


Ps. Jak podoba się zdjęcie? :) Każdej z Was życzę, abyście choć raz w życiu przeżyły taką przygodę! :*

21 komentarzy :

  1. Widziałam i czytałam :) Zdjęcie piękne i bardzo ciekawie się je oglądało :) Uwielbiam jeansy Levis, chociaż tej serii nie miałam. Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* I życzę równie fajnej przygody Tobie :*

      Usuń
  2. Wow, naprawdę fajnie, gratuluję :* na pewno sesja byla bardzo pozytywna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być naprawdę niesamowite doświadczenie, gratuluję i życzę więcej takich osiągnięć. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Na pewno nie osiądę na laurach :D

      Usuń
  4. Gratulacje ! ;*

    mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog,obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, gratulacje! Świetnie wyszlyscie :D/K

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądacie kobitki! Gratuluję wspaniałej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz na tym zdjęciu i aż uśmiech nie schodził mi z twarzy czytając tego posta :)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Fajnie, że tyle pozytywnych emocji wywołujemy :) Miłego dnia :*

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.