Photoshoots - Ala and Adam


Jeszcze w styczniu gościła przed moim obiektywem piękna para - Ala i Adam.

Choć trochę nas wymroziło w ten dzień to zdjęcia mogę zaliczyć do jednych z moich ulubionych. Chciałam zrobić sesję w promieniach zachodzącego słońca, pełną światła, jak na typowe sesje par przystało. Niestety... pogoda bywa kapryśna i wyszło zupełnie coś innego. Skłamałabym gdybym powiedziała, że to co wyszło mi się nie podoba. Jestem w 100% z niej zadowolona. Nie tylko ze względu na klimat zdjęć, ale dlatego, że para która mi pozowała miała w sobie dużo pozytywnej energii i od razu było czuć "love in the air" :)

















 Miłego wieczoru Kochani! :*

Jeśli jesteście zainteresowani zdjęciami to piszcie śmiało na FACEBOOK'u. Nie gryzę ;)

18 komentarzy :

  1. lovely post dear!!!
    happy monday !
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne zdjęcia :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i piękna para:)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a lovely photos..what a cute couple ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) najbardziej mi się podoba kadr 3ci od końca :) taki magiczny :)
    Sama ostatnio miałam okazję fotografować dwie pary, może też się skuszę na wrzucenie fotek na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucaj! Chętnie obejrzę :* Powiem szczerze, że jest to nie lada wyczyn w porównaniu z fotografią portretową lub fashion i to jednej osoby! ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak ją odbierasz :* Miała być romantyczna i najwyraźniej udało mi się taki klimat utrzymać :)

      Usuń
  7. Jakie to słodkie, zazdroszczę <3

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacy słodcy!!! OBSERWUJĘ !:* Zapraszam do siebie byc może tez Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.